Underoverskrift

Bilde med tekstoverlegg

Kattehotell i Lomma

Innsjekking/utsjekking

Mandag – fredag
Utsjekking 11:00
Innsjekking 15:00

Lørdag, søndag, kveld, helligdager
Utsjekking 09:00
Innsjekking 10:00

Stengt første juledag, nyttårsdag og sankthansdag

Vi tar vare på katten din med omsorg og kjærlighet.

Pensjonat på et kattepensjonat

Skal du på ferie og trenger noen til å ta vare på katten din? Vi tilbyr et moderne kattepensjonat du kan bestille for vennen din. Med kunnskapsrike og erfarne ansatte kan du være trygg på at vi tar godt vare på alle katter på en profesjonell måte. Hvis du leter etter et kattepensjonat, er dette det perfekte dyrehotellet for deg. Vi ligger i Lomma, nær både Lund og Malmö.

Underoverskrift

Bilde med tekst

Kattehotell med det lille ekstra

Et opphold i naturlig opplyste, romslige og luftige rom på 2,6 m2 med 2,6 m takhøyde. For å skape en stimulerende hverdag er rommene våre beriket med aktiveringsleker, flere mat- og vannplasser, matgjemmesteder, klatremuligheter, hyller, klorebrett, oppholdsrom og utsikt til andre katter hvis dette fungerer for individene. Dagslys sørger for at lokalene får naturlig lys for kattenes velvære. Rommene våre bør legge til rette for klatring og utforskning der kattene kan strekke på beina.

Mat for de beste

Hills tilbyr tørrfôr fra butikken vår. Hvis du ønsker ditt eget fôr, ta med fôr slik at det er nok til kattene dine for hele oppholdet. Du kan også velge å bestille fôr ved bestilling. Vi serverer gjerne snacks og nyttige ting daglig etter dine ønsker. Vi har et bredt utvalg å tilby og et valg etter dine ønsker. Vi prøver å servere mat og snacks på en måte som er utfordrende og stimulerende for den enkelte.

Negleklipping og spa

Vi klipper gjerne klørne på katten din om nødvendig. Bestill en klørklipping under oppholdet ditt, så tar vi oss av det mens vi har katten din hos oss.

Underoverskrift

Med omsorg og kjærlighet for alle dyr

Innholdet ditt

En dag på kattepensjonatet vårt

Når solen står opp på kattehotellet, ønsker vi å gjøre det beste for kattene våre, alt for å sikre at de har et rolig og trygt miljø. Ikke nøl med å spørre hvis du har spørsmål eller spesielle ønsker.

Plan for dagen
Vi passer på vennen din minst to ganger om dagen. Vi rengjør vannskålen/-flasken og fyller den opp igjen, sjekker behovet for mat og fyller på etter behov. Kattedoen rengjøres med jevne mellomrom.

Den daglige snacksbufféen serveres, og aktivitetsleker fylles på for alle katter. Rengjøring gjøres hver dag, og en fullstendig hovedrengjøring gjøres ved behov. Vi gjennomfører en daglig øyehelsestatus og har en kort samtale med vennen hver gang vi foretar inspeksjonen vår.

Alle tilleggstjenester utføres i henhold til timeplanen/journalen som tilhører dyret i henhold til den bekreftede bestillingen. Tidspunktene for når tjenestene utføres kan variere i løpet av dagen, men utføres foreløpig om morgenen og ettermiddagen. Med våre dyrevenner på ZooGiganten er det alltid en mulighet for at dyret ditt får litt ekstra oppmerksomhet.

Kloklipping, aktiveringer og andre skuespill utføres til varierende tider.

Innholdet ditt

Sikkerhet

For dyrenes sikkerhet finnes det moderne utstyr for alarmer, overvåking, brann, gode hygienerutiner ved innsjekk og under oppholdet, og ID-kontroll ved henting.

Inngangen ved ankomst er utstyrt med overvåkingskamera, RFID-ankomstsystem og alarm for å sikre at dyrene i barnehagen er trygge. Ingen uvedkommende vil komme inn i kattepensjonatet under oppholdet.

Brannsystemer og -prosedyrer er etablert med røykvarslere, flere brannslukningsapparater, et alarmsystem for personell på vakt og flere rømningsveier.

Utsjekking av dyrene må gjøres av en person godkjent av eieren mot fremvisning av godkjent legitimasjon. Dersom personalet er i tvil, vil ikke dyret bli utlevert dersom opplysningene ikke stemmer overens.

Innholdet ditt

Bra å vite

Hvis dyret ditt spiser annet fôr enn det vi tilbyr, er det viktig at du tar med deg fôr hjemmefra og at du tar med riktig mengde, slik at vi ikke går tom for fôr til dyret ditt. Hvis katten din skal bo hos oss, er det viktig at katten er vaksinert og at du tar med deg vaksinasjonsbeviset ditt, som du kan vise til personalet på hotellet.

Vennligst ta med en kopi av kattens forsikringspapirer hvis den er forsikret, slik at vi kan ha en kopi under oppholdet ditt i tilfelle en ulykke.

Vær oppmerksom på at vi IKKE tar imot syke eller skadde dyr. Dersom dyret ditt blir sykt rett før det bestilte oppholdet på kattepensjonatet vårt, anbefaler vi at du ringer personalet vårt på hotellet og spør hva du skal gjøre.
Du kan nå de ansatte på telefon
072–508 32 00.

Vanlige spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Det kan være bra å ha noe som katten kjenner igjen og det er god plass i rommet til å sette fra seg, for eksempel transportkassen eller hvis katten din har et leketøy den liker.

Ja, du må fremlegge bevis på at katten din er vaksinert mot kattepest og katteinfluensa. Til tross for våre gode rutiner, er det alltid risikoer.

Nei, men du unngår unødvendige kostnader i tilfelle en ulykke skulle inntreffe. ZooGiganten refunderer ikke kostnader for syke eller skadde dyr.

Nei, alle dyr får sitt eget rom, med mindre det er dine egne katter. Bare sørg for at kattene alltid fungerer godt sammen. Men det er alltid muligheter for at dyrene kan se hverandre hvis begge ønsker det, da de kan berike hverandres hverdag.

Ta med din egen kattesand eller kjøp den fra butikken vår når du bestiller, til redusert pris. Siden katter er følsomme for typen kattesand de bruker, er det viktig at vi bruker den typen kattesand de er vant til. Vi har et eget område hvor vi oppbevarer kattesand og andre forsyninger. Hvis du velger å kjøpe kattesand når du bestiller, sørger vi for at alt er klart for oppholdet ditt.

Hills sponser oss med kattemat. Hvis du foretrekker andre alternativer, kan du ta med din egen kattemat, kjøpe den i butikken vår, eller bestille den til redusert pris når du bestiller. Hvis vi har kattematen du ønsker i butikken vår, kan du legge den til bestillingen din til redusert pris. Vi sørger for at alt er forberedt før ankomst.

Underoverskrift

Priser

Betaling
Gjøres online ved bestilling. Alle dager og tjenester betales med 100 % bestillingsgebyr ved bestilling. Prisene er per natt. Andre kostnader kan legges til etter bestilling og belastes i butikken. Forskuddsbetaling ved tidligere manglende oppmøte.

Rengjørings- og utbedringsgebyr
Forberedelser til rengjøring, utbedringsarbeid.

Kattesand
Egen kattesand 0 kr
Valgfritt fra butikk, ved bestilling på nett, valg gjøres under bestilling.

Fôr
Hills tørrfôr 0 kr
Eget fôr 0 kr

Kloklemmer er tilgjengelig som et alternativ ved bestilling.