Klikk og hent
1. Hvordan Klikk & Hent fungerer hos Zoogiganten
Du kan enkelt bestille varene dine på nett. Velg varen din, gå til kassen, velg «hent i butikk» som leveringsmetode og betal med en av de tilgjengelige betalingsmetodene.
2. Når kan jeg hente varene mine?
Når bestillingen din er pakket og klar til henting, vil du motta en e-postvarsling om at bestillingen er klar til henting. Du kan ikke hente bestillingen din før du har mottatt bekreftelse på at bestillingen er fullført. I noen tilfeller kan det ta lengre tid før vi kan fullføre bestillingen din, avhengig av lagerstatus og produkttype.
3. Henting i Malmö
Alle produktene våre sendes fra hovedlageret vårt i Lomma. Ikke alle produkter som er tilgjengelige i nettbutikken vår er alltid tilgjengelige i butikken i Malmö. For å bestille produkter på nett som du henter i Malmö, må du alltid legge inn bestillingen din og vente på at vi pakker og sender produktet til Malmö. Det tar vanligvis 1–2 dager før bestillingen er tilgjengelig for henting i Malmö.
4. Andre problemer
Ta kontakt med den respektive butikken hvis du har andre spørsmål. Du kan alltid ringe oss og se hvilke varer som er på lager før du besøker oss.